Sono un Freelance, commento e scrivo articoli su diversi temi come la sociologia , le religione , la politica , gli avvenimenti storici , culturali , ambientali , ecologici ecc...

venerdì 27 dicembre 2013

آج بے نظیر بھٹو کی موت کی سالگرہ ہے!

 اس ملک کے لئے ، انہوں نے مختلف شعبوں کو تبدیل کرنے اور بہتر بنانے کے لئے کرنا چاہتا تھا اور پاکستان مظلوم کہ خاص طور پر میں قوانین تو خاص اور منفرد ایک محبت کے ساتھ ایک عظیم عورت تھی . دینے کا کوئی ارادہ نہیں تھا ، اور وہ 8 سال کے لئے دبئی میں خود جلاوطنی کا فیصلہ کیا اور اس کے بعد انگلینڈ میں بھی اگر جو ایک عورت اور سخت لڑاکا . آج کل ، بہت سی خواتین اب بھی بے نظیر ، کے irreplaceable ایک عورت کے ھالیپن کا شکار . تاہم ، اس سے نفرت کسی ایسے شخص ، خواتین کے بہت کم ہے یا کچھ بھی نہیں تھا جہاں قدیم روایات ، کے قدامت پسند تھا کہ ایک کی طرف سے تباہ کیا گیا تھا ، اس کے خواب کو حاصل کرنے کے لئے بہت آسان تھا . پاکستان میں خواتین کے ادیتا آج بھی واضح ہے . 27/12/2007 خاص طور پر آج ان کی موت کی سالگرہ ہے اور ہم اس پر تمام ہوا ، اور دنیا کے تمام خواتین اصلی سے زیادہ زبانی کی آزادی کے لئے لڑ رہے ہیں کہ نہیں تھا امید ہے کہ . دنیا کی تمام ریاستوں پر ظلم ہے کہ ان اشتعال انگیز قوانین کو ختم کرنے اور آمریت اور مذہبی جنونیت reigns کے جہاں مختلف ممالک میں خواتین کی نظروں سے اوجھل کرنے کے لئے شروع . میں نے دین اور انسان کی ذاتی زندگی کے درمیان ڈویژن کا ایک نقطہ ہے ہونا چاہئے . وہ آدمی خود کو مذہبی عقائد ، دوسروں کے عقیدے کا احترام کرنے کے لئے اور بہتر کے لئے یا برے کے لئے ان کے اصحاب قبول کرنے کے لئے سیکھنا چاہئے . مساوات بھی خود کو اور دوسروں کو سمجھنے کے تنوع کا مطلب ہے . عورت ہر لحاظ سے مرد کے برابر ہونا چاہئے . حضرت محمد کی ایک کہاوت ہے کہ ، مرد ہے ، عورتوں کے پاؤں اور نہ باپ دادا کے تحت ، " جنت ماؤں کے قدموں کے نیچے ہے" .
 · بینظیر بھٹو پاکستان کی سیاست تھی . انہوں نے کہا کہ ان کے ملک 1988-1990 اور 1993-1996 کے وزیر اعظم کے طور پر دو بار کی خدمت کی . وہ بے نظیر بھٹو کے بین الاقوامی ہوائی اڈے اسلام آباد کے بعد نامزد کیا گیا تھا . وکیپیڈیا
پیدائش · تاریخ: 21 جون ، 1953 ، کراچی ، پاکستان
· 27 دسمبر 2007 قتل، راولپنڈی ، پاکستان
· شریک حیات : آصف علی زرداری ( ایس 1987-2007 )
· پارٹی پاکستان پیپلز پارٹی
· بچے: بلاول بھٹو زرداری ، آصفہ بھٹو زرداری ، بختاور بھٹو زرداری
· والدین: نصرت بھٹو ، ذوالفقار علی بھٹو
دوسری مدت کے آغاز کے بعد [ترمیم | ذریعہ ترمیم ]
ایرانی نژاد - بے نظیر بھٹو معزول پاکستانی وزیر اعظم ذوالفقار علی بھٹو اور بیگم نصرت بھٹو ، کرد کے بعد کی سب سے بڑی بیٹی تھی . ان کے دادا کے بجائے سر شاہ نواز بھٹو ، ایک سندھی تھا، اور پاکستان کی آزادی کی تحریک میں ایک اہم شخصیت تھا .
انٹرمیڈیٹ کی تعلیم انہوں نے ہارورڈ کی امریکی یونیورسٹی میں سیاسیات میں ڈگری حاصل کی 1973 ء میں پاکستان میں کئے گئے . اس کے بعد وہ ' سینٹ کیتھرین کالج میں سیاست ، فلسفہ اور معاشیات کے مطالعہ کرنے کے لئے آکسفورڈ میں منتقل کر دیا . ابھی تک بیس سال کی عمر ، وہ اس کے کام میں ان کے والد کی ایک اسسٹنٹ بن گیا .
کالج کے بعد پاکستان واپس آئے ، وہ ڈکٹیٹر ، جنرل محمد ضیاء الحق کی طاقت کی مرضی کی طرف سے ان کے والد کی پھانسی تو ، سب سے پہلے جمع کی قیادت کے واقعات کا سامنا کرنا پڑا ، اور وہ گھر کی گرفتاری تک محدود کیا گیا تھا . 1984 میں ، انہوں نے کہا کہ برطانیہ کو واپس کرنے کی اجازت حاصل کی جب ، ، انہوں نے کہا کہ پہلے ان کے والد کی زیر صدارت پاکستان پیپلز پارٹی ( پی پی پی) ، کی جلاوطنی میں ایک رہنما بن گیا ہے .
پاکستان کی سیاسی زندگی پر اپنے اثر و رسوخ ، تاہم ، ضیاء الحق (17 اگست 1988) کی موت تک محدود رہے . بعد انتخابات ( 16 نومبر ) میں ، پی پی پی کے قومی اسمبلی میں اکثریت حاصل کی . بے نظیر پینتیس ، سب سے چھوٹا شخص بلکہ ایک معاصر مسلم ملک میں پوسٹ منعقد کرنے کی پہلی خاتون کی عمر میں ، اس طرح بننے ، اتحادی حکومت کے قیام کے بعد ، دسمبر 2 وزیر اعظم کے طور پر حلف لیا .
انہوں نے کہا کہ بدعنوانی کے الزامات کے بعد جمہوریہ کے اس وقت کے صدر کی طرف سے 1990 ء میں معزول کیا گیا تھا ، اور پیپلز پارٹی اسی سال اکتوبر میں منعقد انتخابات کو کھو دیا . انہوں نے کہا کہ ایک نئی مشاورت ان کی پارٹی اور وزیر اعظم کے طور پر ان کی دوسری مدت کے آغاز کی فتح حکم جب 1993 ، تک ، نواز شریف ، مسلم لیگ (ن) کے رہنما کی حکومت کو حزب اختلاف کے سربراہ رہے . بھی بے نظیر کی کے شوہر ' ، آصف علی زرداری ، انہوں نے ٹھیکیداروں سے رشوت کے لئے دعا گو ہے کہ "مسٹر 10٪ " کے طور پر افواہوں اور حصے میں رائے عامہ کے موضوع سے متاثر ہے - یہ مینڈیٹ پھر کرپشن کے الزامات کی طرف سے نشان لگا دیا گیا تھا 1996 ء میں ایک دوسرے کی برطرفی جس کی وجہ سے - ( مثال کے طور پر ، یہاں تک کہ سوئس کورٹ کی جانب سے منی لانڈرنگ کے الزام میں بری بعد ہل کبھی نہیں کیا ہے ) . پرویز مشرف (2002) کی طرف سے آئین میں ترمیم نہیں چلا سکتا ہے کہ تاریخ کے بعد اور جب تک ، ، قانون کی طرف سے ایک تیسری مدت کے امکان کو خارج کر دیا جائے .
پاکستان واپس
تو ان کی واپسی کے گھر پر دبئی اور لندن میں خود عائد کردہ جلاوطنی 2008 کے قومی انتخابات کے لئے تیار کرنے میں آٹھ سال کے بعد 138 افراد کی موت کی وجہ سے اور کم از کم 600 زخمی ہوئے ایک بم کی طرف سے 18 اکتوبر ، 2007 سے نشان لگا دیا گیا تھا . دھماکوں جلد ہی ہوائی اڈے پر ان کی آمد کے بعد شہر میں سابق وزیر اعظم کے اندراج کا خیر مقدم کیا جو کے حامیوں کے ایک جلوس کے دوران کراچی میں جگہ لے لی . بے نظیر بھٹو ، شہریوں اور حامیوں کو مبارک باد دی جس سے ایک بکتر بند ٹرک ، بال بال دیا گیا تھا .
بھیڑ میں متاثرین میں سے زیادہ تر پاکستان پیپلز پارٹی کے ارکان تھے . اگلے دن ، سابق وزیر اعظم صدر پرویز مشرف کی حکومت کے [2] دھماکوں سے پہلے انٹیلی جنس سروسز کی طرف سے الارم دیا گیا تھا جس کے قتل عام ، ، ٹل گیا یقینی بنانے کے لئے احتیاطی اقدامات کرنے میں ناکام الزام عائد کیا ہے . یہاں تک کہ بے نظیر بھٹو ان matricetalebana کے ایک گروپ کے ہاتھوں میں واقع ہوئی ہے اور یقینی طور پر سابق آمر محمد ضیاء الحق ، مصنف کے پیروکاروں کے ایک گروپ تھا کہ کچھ ہونے کا دعوی کیا ہے خود کش حملوں کی حقیقی بھڑکانے والوں کی طرف سے دعوے کی غیر موجودگی میں ان کے والد ذوالفقار علی بھٹو کی حکومت کے خلاف بغاوت کی . کیونکہ ملک کے شمال میں طالبان کے مضبوط ٹھکانوں کے خلاف لینے کے لئے حکومت کی طرف سے کی جانے والی فوجی کارروائیوں کے حصہ میں ، قائم کشیدگی کے ماحول میں کراچی کے قتل عام ، کے نتیجے میں ، بھٹو صرف کی وجہ سے دباؤ کے مسترد کر دیا گیا تھا ، جو گھر میں نظربند رکھا گیا تھا امریکہ .
2 نومبر، 2007 کو ، وہ الجزیرہ انگریزی ، ممتاز شخصیات کے انٹرویو میں تجربے کے 40 سال کے ساتھ سر ڈیوڈ فراسٹ ، بی بی سی کے سب سے زیادہ مشہور صحافیوں میں سے ایک ، بے نظیر بھٹو کے ساتھ ایک انٹرویو کے مطالعہ کے پروگرام کی طرف سے بھیجا گیا تھا . پاکستان واپس آنے سے پہلے - - صدر پرویز مشرف کو بھیجا تھا گفتگو کے صرف چھ منٹ کے بعد رپورٹر بینظیر بھٹو اس خط کے بارے میں دیگر معلومات سے پوچھا . اس کے جواب میں ، انہوں نے 18 اکتوبر کو خونی حملے چند دنوں کے بعد ، بے نظیر بھٹو صدر کو دشمنوں کی فہرست میں شامل ، اور ان کے درمیان وہ ، انہوں نے کہا کہ ، عمر شیخ ، یعنی کے ساتھ لین دین تھا جو ایک پاکستانی انٹیلی جنس عہدیدار کا ذکر کیا ہے کون - " اسامہ بن لادن کے قتل . " - بھٹو نے کہا ہے کہ فراسٹ قتل چونکا دینے والی وحی بن لادن واقع ہوئی ہے اور معاملہ ڈراپ دے انٹرویو جاری پکڑ نہیں لگتا ہے . بی بی سی بھٹو اسامہ بن لادن اب بھی زندہ کس طرح کے بارے میں بات کرنے کے لئے انٹرویو دینے کے بعد یہ خاص طور پر دن میں زبان کی ایک پرچی ، لگا تھا کہ .
قتل
بھٹو راولپنڈی ، دارالحکومت اسلام آباد سے تقریبا 30 کلومیٹر میں ان کی ریلی کے اختتام پر ایک نئے خود کش حملے میں 27 دسمبر ، 2007 ہلاک کیا گیا تھا . کم از کم 20 افراد ہلاک ہو گئے اور 30 ​​زخمی ہو گئے . حملہ آوروں ، بھٹو میں ایک چند شاٹس کے بعد فائرنگ ، شاید وہ ایونٹ میں شرکت کے لئے ہزاروں افراد جمع ہوئے تھے وہ جگہ ہے جہاں کے مرکزی دروازے کے قریب ایک خود کش بمبار کی طرف سے ، ایک چارج اڑا دیا . ہسپتال میں فوری طور پر منتقل، پاکستانی حزب اختلاف کے رہنما کی وجہ سے دھماکے کی وجہ سے ہوا کے پر تشدد تحریک کا حصہ میں ، کی وجہ سے ان کی چوٹوں کی شدت تھوڑی دیر بعد مر گیا . پاکستان کے صدر پرویز مشرف حملہ "اسلامی دہشت گردوں" ، مصطفی ابو ال یزید ، دہشت گرد تنظیم کی کارروائیوں کے سربراہ امام Qa'idain افغانستان ، سب سے زیادہ وفادار میں سے ایک کی طرف سے تصدیق کی گئی تھی کہ ایک آواز کا دعوی کی مذمت ذاتی قتل کا حکم دیا جو القاعدہ میں نمبر دو ، ایمن الظواہری ، .
تاہم ، بھٹو کے شوہر آصف علی زرداری ، حملے کے لئے ذمہ دار ہونے کے طور پر مشرف حکومت پر الزام عائد . اس سلسلے میں یہ اختر عبدالرحمن کی سمت کے تحت ، طاقتور پاکستانی انٹیلی جنس سروس ، آئی ایس آئی ( انٹر سروسز انٹیلی جنس) ، 1979 میں افغانستان پر سوویت حملے کے وقت کے بعد طالبان کے حامی کے کردار پر غور کرنا چاہیے جب حکومت آمر ضیاء الحق ، اور کبھی نہیں ، بنیاد پرست عناصر کی طرف سے پرویز مشرف کی طرف سے الگ کردیا گیا تھا اگر نہیں، تو اس کے اوپری حصے میں کاسمیٹک تبدیلیوں کے ساتھ .
دیگر مبصرین ، تاہم ، حملے مؤثر طریقے سے دونوں کے درمیان بارڈر کنٹرول ہے کہ طالبان کے خلاف جنگ میں ایک حکمت عملی کے لئے بھی سب سے زیادہ سخت بھٹو سے ملنے کے لئے تھا جو مشرف اور افغان صدر حامد کرزئی کے درمیان پہنچ گئے بند کو سمجھنے کے بعد ہوئی تھی کا کہنا ہے کہ ممالک . مفاہمت فعال طور پر امریکہ کی طرف سے ترقی دے .
القاعدہ ، تاہم ، معاملے میں کسی بھی ملوث ہونے شامل ہے جس میں طالبان رہنما بیت اللہ محسود کی تردید ' ، کی طرف سے کسی بھی ظلم کی تردید کی . اسی محسود وہ حملے کرنے والے مردوں کے ساتھ بات چیت کی ہے جس میں ایک فون کال موصول ہوئی ہے .
کم از کم تین دن کی موت کے بعد ، روایت کے مطابق ، اس کے لیے پارٹی کے سربراہ میں ان کے سب سے بڑے بیٹے ، پھر انیس ، بلاول بھٹو زرداری مقرر کیا گیا تھا دوسری چیزوں کے درمیان جہاں کھولا گیا تھا . بے نظیر ، مخدوم امین فہیم کے دائیں بازو پاکستان کے قانون کے مطابق ، اس دفتر کے لئے منتخب کرنے کے قابل ہونے کی وجہ سے ناممکن دیا وزیر اعظم کے لئے ایک امیدوار تھا، لیکن حقیقت میں ، وہ ، اس کی رہنمائی کے لئے ، شوہر آصف علی Zerdari ، باضابطہ طور پر شریک صدر تھے ، 25 سال سے کم ایک شخص .
اپریل 2013 26 ، ایک پاکستانی عدالت نے بے نظیر بھٹو کی موت کے سلسلے میں گھر کی گرفتاری کے مشرف کے رکھ دیا گیا ہے
بے نظیر بھٹو