Sono un Freelance, commento e scrivo articoli su diversi temi come la sociologia , le religione , la politica , gli avvenimenti storici , culturali , ambientali , ecologici ecc...

lunedì 13 gennaio 2014

Yennayer סלבריטאים 2964, Thibes הטובים ביותר בכבודם של אבות

360.com אלג'יריה לדברי ,
קוסקוס הואמאכל אהוב על Yennayer , מה שאומר בינואר, בשפה ברברית. זו מפלגהשמאורגנת מדי שנה מאז 1980ונקראיםהאביב הברברי , ערבים הועתקלמורדים קטנים סידי בוזיד (תוניסיה ) . יש פסטיבל זהחשיבות רבהלברברים ברחבי העולם.
חשובבית התרבות מוחמד Chebouki טבסה אהב בית אחד לכלהאירועים ההיסטוריים שלהאלג'ירים .
Yennayer 2964 מגיע. כל אלג'יריה היקרה ואלג'יריה שבו הוא צריך להיות בעולם,אנשי Amazigh חוו רנסנס כפי שהיא ממשיכה לעלות מן האפר , למרות כל הלחציםוהדיקטטורות שמסרבים המילניום אמת היסטורי .
פועל 10-13בסופו של דבר המדינה הזאת טבסה Amazigh " Thibessbest " יארחאירוע גדולמהרגיל.
השארתwilaya של Kabylia בארץ בכל שנה , כרגיל,הנציב העליוןלAmazigh ( HCA ) הכיןתכנית עשירהשייתן משמעות להיסטוריה טבסה .
העיר הזאת היא לא בהכרחבאזור המכסה את המחוזות של הברחותכצפוניים תלמסאן שמכיר את התופעה.
גם אזרחי טבסה שאוהבים את ההיסטוריה שלהם , את האחדותוזהותו של מקור, בכל ממדיה, במיוחד בזמנים קשים , שמכבד אתהעמים השונים. הדלתות של2964 השנים , בדרך כלל Amazigh , בכל המרכיב שלה , מלך Numidia Crachina לתת שיעור של אומץ ולהיאבק על כבודו וחירותם של העמים באפריקה ובצפון אפריקה , בפרט. האירוע יארח אירועי תרבות שונים : כנסים, סדנאות , מבוא לקריאה וכתיבת Amazigh , קולנוע ותיאטרון .
שהוגש על ידי HCA הוא עשיר מאודוכמה פעילויות תכנית הם של מקוריות גדולות , שישמחו אתקהל טבסה . צעד חובה בשנה החדשה נועד להיותמבשרו של היום, בעקבות תרבות Amazigh העתיקה, עבודה ושגשוג קשה.
אמנים גדולים שבאים ממקומות שוניםבארץ, כמו Timimoune , רארדאיה , יהיו מחכים לך. עד Medjahed מוחמד ( מומו ) , בעל טורומומחה באמנות בישול ( לאחר מותו ) , חוקר Abdenacer Guedjiba גרסת שפת Chaoui Amazigh , דידה באדי , חוקר באנתרופולוגיה , המתמחהבטוארג עולם עיסא Brahimi , מלחין ואחד מהחלוצים שיר Chaoui המודרני, כמו גם אמנים אחרים בתעשייה כדי לתכנן את הסרט שלךוחדר אמנות בהחלט לתת מכהלחסידים רבים שלהערכים האמנותיים ותרבותיים ברחבי אלג'יריה אוהדיםו.
2964 Yennayer מתאים כמו זרקור על שברירNememchas הקונפדרציה העצומה Amazigh Houara Zenetesוכעת מאכלסים את האזוריםואזורים אחרים כדי לחקור chaouies טבסה לחלוטין. Happy New Year 2964 ידי אלג'ירים .
Célébration de Yennayer 2964, THIBESSBEST, En l’honneur des ancêtres

Nessun commento:

Posta un commento